Menu
0
Super snelle levering!
Megastore in Sneek & Ruim magazijn in Joure
Watersport specialisten staan voor je klaar
Klanten geven ons een 9,1

Email:

Klantenservice

Heb je vragen over een bestelling, of informatie nodig over een artikel? Wij staan klaar om je zo goed mogelijk te helpen. Je kan contact met ons opnemen via de telefoon, mail of chat.

Je kunt je voorstellen dat het met mooi weer erg druk is in zowel onze winkel als bij de klantenservice, omdat iedereen natuurlijk het water op wil! Wij doen daarom ons uiterste best om ook op de drukste dagen van het jaar je vragen snel te beantwoorden. We hebben hieronder op de pagina 'veel gestelde vragen' de meest voorkomende vragen al beantwoord, kijk daar om snel jouw antwoord vinden.

We vinden het ook erg leuk om je te ontvangen in onze winkel in Sneek. Ben je van plan om langs te komen in de winkel voor een bepaald artikel? Ondanks dat onze voorraad op de website nauwkeurig is, kun je voor de zekerheid eerst even bellen. Dan kunnen wij het gewenste artikel alvast voor je reserveren!

0513-785550 / 0515-421900
Watersportsonline.nl

IJben Season Sports B.V. Ambachtswei 5, 8501 XA Joure

Jachthavenstraat 55, 8605 BV Sneek

KvK: 81515227
BTW: NL862122697B01

Bekijk onze winkels

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Bestellen en ontvangen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Kijk goed naar de levertijd per artikel. Staat hierbij de melding 'voor 23:59 besteld, morgen in huis' en heeft u de bezorgmethode 'morgen' gekozen, dan kunt u uw bestelling de volgende dag tussen 17:00 en 22:00 verwachten. 

Staat er een andere levertijd vermeld zoals '3-5 werkdagen'? Dan moet het artikel uit een extern magazijn komen, het artikel wordt binnen 5 werkdagen bij u bezorgd.

Is het artikel niet op tijd bezorgd? Neem dan even contact met ons op, dan zullen we voor u uitzoeken wat er met uw bestelling aan de hand is. 

Voor meer informatie over bestellen en ontvangen kunt u hier klikken. 

Kan ik mijn pakket volgen?

U krijgt op de dag van verzending een bericht van de koerier met een track and trace link. Daarin wordt het tijdvak waarin de koerier bij u langs komt weergegeven. Wanneer u voor 'morgen' levering gekozen heeft zult u dit bericht aan het eind van de middag ontvangen. 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Is mijn bestelling gelukt?

Als het aankoopbedrag van uw rekening is afgeschreven, is de bestelling meestal wel gelukt. 
Wilt u het toch zeker weten? Neem dan even contact met ons op via de mail of telefoon, dan controleren wij het voor u in ons systeem! We sturen u zonodig de bevestiging opnieuw.

Moet ik verzendkosten betalen?

Bij een bestelling onder de €75,- binnen Nederland en België betaalt u de verzendkosten zelf.
Bij een orderbedrag boven de €75,- is verzending van uw bestelling gratis!

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Wanneer uw bestelling nog niet in het magazijn verwerkt is, kan de bestelling nog gewijzigd worden. Als u een wijziging wilt doorgeven kunt u dit het snelste telefonisch regelen. Als uw bestelling al verwerkt en/of verzonden is kan er helaas niets meer gewijzigd worden. Om de actuele status van uw bestelling te weten te komen kunt u contact met ons opnemen.

Ruilen, retourneren en annuleren
Hoe kan ik een artikel ruilen?

Het is bij ons niet mogelijk om het ruilen van een artikel aan te geven op uw retourformulier. Wanneer u een artikel wilt ruilen kunt u het verkeerde artikel aan ons retourneren, en ondertussen alvast het gewenste artikel opnieuw bestellen. Dit is de snelste manier, zo hoeft u niet te wachten op uw nieuwe artikelen totdat wij uw retour ontvangen en verwerkt hebben.

NB: Gaat het om het ruilen van één artikel uit een bundel zoals een jas van een zeilpak? Neem dan even contact met ons op, dan zorgen we ervoor dat u uw bundelprijs kunt behouden. 

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Als u niet tevreden bent over een artikel kunt u deze eenvoudig aan ons retourneren. Uiteraard kunt u de artikelen gratis retourneren in onze winkel in Joure tijdens onze openingstijden.

Ook kunt u de artikelen op eigen kosten naar ons versturen. In het pakket dient het retourformulier te zitten, deze is te downloaden via de 'ruilen en retourneren' pagina. Ook kunt u de retour aanmelden via het online retourformulier. Voeg ook in dit geval altijd je ordernummer toe aan het retourpakket. Houd er rekening mee dat de artikelen in ongeschonden staat moeten zijn, en indien redelijkerwijs mogelijk, voorzien zijn van de originele verpakking, kaartjes en/of etiketten. Verpak de artikelen goed en stuur het binnen 14 dagen na de dag van ontvangst met voldoende frankering terug. 

Moet ik retourkosten betalen?

Als u een artikel retour stuurt, omdat bijvoorbeeld de maat niet goed is of omdat het artikel niet aan uw verwachtingen voldoet, zijn de retourkosten voor uw eigen rekening. U kunt het pakket inleveren bij een pickup-point bij u in de buurt van bijvoorbeeld DHL, DPD of PostNL en daar een verzendzegel kopen. 

Hoe snel wordt een retour verwerkt?

De retouren worden in ons magazijn wekelijks verwerkt. Nadat u een artikel retour heeft gestuurd duurt het natuurlijk enkele dagen voordat het bij ons binnen is gekomen. Vanaf dan zal het maximaal een werkweek duren voordat uw retour verwerkt is. Hier ontvangt u van ons automatisch een bericht over.

Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten?

De retouren worden in ons magazijn wekelijks verwerkt. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. 

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Heeft u iets besteld wat u bij nader inzien niet meer nodig heeft of is het de verkeerde maat? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Vaak kan uw order nog geannuleerd worden als deze nog niet verwerkt is. Meestal is de order nog niet verwerkt wanneer u enkel een orderbevestiging heeft ontvangen en geen verdere berichten. Wanneer uw order al verzonden is kan deze helaas niet meer geannuleerd worden.  

Winkel en showroom
Hebben jullie een fysieke winkel?

Jazeker! Onze winkel is te vinden in Sneek. Hier kunt u bijna alle artikelen bekijken en vergelijken. Wij helpen u graag! Op deze pagina vind u meer informatie over onze winkel.

Wat zijn jullie openingstijden?

Onze winkel en showroom zijn van maandag tot en met zaterdag geopend van 10:00 tot 17:30. 
Iedere laatste zondag van de maand hebben we koopzondag van 10:00 to 16:00. Op feestdagen zijn wij gesloten. 

NB: Vanaf 1 Oktober zijn wij maandag tot en met vrijdag geopend van 10:00 tot 17:00.

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Je mag er vanuit gaan dat alle artikelen met de melding 'voor 23:59 besteld, morgen in huis' op voorraad zijn in onze winkel. Artikelen met een andere melding zoals 'levering binnen 3-5 werkdagen' hebben wij niet op voorraad in onze winkel. Ben je van plan om naar de winkel te komen voor een bepaald artikel? Je kunt altijd van te voren even bellen om zeker te weten of het artikel beschikbaar is. We kunnen het eventueel voor je reserveren!

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, dat kan. Kies bij de bezorgmethode dan voor 'ophalen in winkel'. Wij zullen uw bestelling in orde maken en zodra deze klaar ligt om af te halen ontvangt u van ons bericht. 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.